#1 Skrevet April 24, 2013 Hei! Noen som vet hvor man får bestillt Porche Cayene Bremser? Noen som har erfaring med å sette dette på en S4 2.7 B.Trbo 2000mod? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 25, 2013 Opp-_- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 25, 2013 Ligger MASSE 18z calipere tilsalgs på på audisrs.com og på audizine.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 25, 2013 Takker;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 25, 2013 Bare hyggelig, følg med der inne på salg delen så finner du nok noen :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 28, 2013 http://audisrs.com/about45321.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 5, 2013 Jeg vurderer oppgradering av bremsene på min S4 B5. Det jeg lurte på var om 17z bremsene passer under de originale 17" S4 felgene? Evt hvilke andre alternativer har jeg? Post gjerne flere oppsett med ca pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...