#1 Skrevet April 25, 2013 Noen som kan anbefale steder å få lakkert diverse bildeler i Kristiansand? Har grill, frontleppe og sideskjørter som trenger lakk i bilens farge. Noen formening om hva som er grei pris på dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 25, 2013 Prøv K Myren Karosseriverksted AS Postadresse: Tlf: 38040399 Skibåsen 20 4636 Kristiansand S 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 25, 2013 Kan du gi tilbakemelding her på pris? Hvilken farge skal du ha? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 25, 2013 Prøv K Myren Karosseriverksted AS Postadresse: Tlf: 38040399 Skibåsen 20 4636 Kristiansand S Takk Skal høre med de. Kan du gi tilbakemelding her på pris? Hvilken farge skal du ha? Selvfølgelig Det er en sort metallic, får ikke sjekka fargekode før jeg kommer hjem fra jobb om et par uker. Mye du skal lakkere? Farge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 27, 2013 Takk Skal høre med de. Selvfølgelig Det er en sort metallic, får ikke sjekka fargekode før jeg kommer hjem fra jobb om et par uker. Mye du skal lakkere? Farge? Jeg skal lakkere nedre del av støtfanger både foran og bak, samt sparkelistene på kanalene på begge sider- Sølvgrå. Har vurdert elevbedriften på Kvadraturen videregående. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 14, 2013 Leverte i dag grill, sideskjørt og frontleppe til K Myren Karosseriverksted i Sørlandsparken. Fikk pris på 2500,- når jeg var innom og viste delene i går. Prøvde også Agder Bilskade, de skulle sende en mail med prisoverslag som jeg fortsatt venter på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...