oppretting av felger i bergensområdet?

Anbefalte innlegg

Hei, noen som vet hvor man kan få rettet opp felger ibergensområdet? har 4 stk RS4-2 felger som har en del kast i, som jeg gjerne vil bruke. brukte dem i fjord sommer og da spiste de rett og slett opp dekkene.

 

Vet om Østfold felgteknikk men tenkte og spørre om noen som viste om det var noe som var nærmere bergen :)

 

Håper noen der ute som kan hjelpe meg:)

 

Mvh

Ted

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har vel Bønes Auto, og felgservice i Godvik.. Bønes Auto skal vel være rimelige, vet ikke om de retter kast eller om de bare tar kast/bulk i felger. Felgservice ville ikke rette kast sideveis i en felg jeg har, han skulle ha 1000+mva for å rette en bulk i en annen felg, og 1000+mva til hvis han skulle polere opp igjen leppa.

 

Sendte de til Østfold felgteknikk i forrige uke, fikk svar nå mens jeg skriver faktisk. 800 kr ink mva for retting av felgen med kast sideveis + sveising av stor bit som mangler, 1000 kr ink mva for retting av ytterringen på den andre felgen (med polert kant), synes dette er en kjempebra pris. Kommer jo selvfølgelig frakt i tillegg, men var ikke mer enn 250 kroner for to felger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har vel Bønes Auto, og felgservice i Godvik.. Bønes Auto skal vel være rimelige, vet ikke om de retter kast eller om de bare tar kast/bulk i felger. Felgservice ville ikke rette kast sideveis i en felg jeg har, han skulle ha 1000+mva for å rette en bulk i en annen felg, og 1000+mva til hvis han skulle polere opp igjen leppa.

 

Sendte de til Østfold felgteknikk i forrige uke, fikk svar nå mens jeg skriver faktisk. 800 kr ink mva for retting av felgen med kast sideveis + sveising av stor bit som mangler, 1000 kr ink mva for retting av ytterringen på den andre felgen (med polert kant), synes dette er en kjempebra pris. Kommer jo selvfølgelig frakt i tillegg, men var ikke mer enn 250 kroner for to felger.

 

Tusen takk for svar:) har prøvd å ringt østfold felgteknikk men får ikke noe svar, plan var og få de ordnet og sende de til tromsø. pulverlakerer dem felger også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står på siden at de lakkerer, men kan også ordne pulverlakk. Hvis du skal få sendt til Tromsø så kan du jo like godt sende de til Felgteknikk først, da betaler du jo bare frakt 1 vei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Ted-Rene!

 

Vi har stor pågang om dagen så beklager hvis vi ikke har fått svart på tlf når du har ringt. Pleier å følge opp ubesvarte anrop men kan hende det har gått gjennom filteret. Bare å slå på tråden igjen så kan vi se hva vi kan få gjort :)

 

Mvh Østfold Felgteknikk / Scott

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki, ska ringe på mandag:))

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.