#1 Skrevet April 25, 2013 hei noen som vet ka som er nærmest originaldyser på 2,5 tdi ael r5 1996 model. pp520 eller pp764. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 25, 2013 520 er vel omtrent like eller bare litt større? Men 764 fungerer i hvertfall utmerket på en slik motor som er frisk, så jeg ville heller gått for det. Skal du begynne å kaste nye deler etter motoren i håp om å treffe feilen? Pass i såfall på at du VET at nåleløftsensoren på syl nr 4 fungerer både når motoren er kald og varm. Synd å bruke penger på nye spisser uten at du får resultat, spesielt dersom det viser seg at det blir brudd i spolen når dysene blir varme. Da er det lett å utelukke dysene som årsak og deretter fortsette å kjøpe nye deler uten resultat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 25, 2013 (endret) takk for svar.nei det skal æ ikke:)bare tenkte når jeg fikk ordnet feilen(som dem trur e lekkasje på dieselrør/dyse kobbliga) så få bytta dyser.dem si på verkstedet at nåleløfteren er i orden testet varm/kald. fins det en bra tråd om hvordan bytte dyser/.:)når motoren er varm og går på tomgang, vis jeg tar av ledningen til nåleløftersensoren skal motoren reagere på det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...