dieseldyser til 2,5tdi r5,ael pp764

Anbefalte innlegg

hei noen som vet ka som er nærmest originaldyser på 2,5 tdi ael r5 1996 model. pp520 eller pp764.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

520 er vel omtrent like eller bare litt større?

Men 764 fungerer i hvertfall utmerket på en slik motor som er frisk, så jeg ville heller gått for det.

Skal du begynne å kaste nye deler etter motoren i håp om å treffe feilen? :P

Pass i såfall på at du VET at nåleløftsensoren på syl nr 4 fungerer både når motoren er kald og varm.

Synd å bruke penger på nye spisser uten at du får resultat, spesielt dersom det viser seg at det blir brudd i spolen når dysene blir varme. Da er det lett å utelukke dysene som årsak og deretter fortsette å kjøpe nye deler uten resultat.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for svar.nei det skal æ ikke:)bare tenkte når jeg fikk ordnet feilen(som dem trur e lekkasje på dieselrør/dyse kobbliga) så få bytta dyser.dem si på verkstedet at nåleløfteren er i orden testet varm/kald. fins det en bra tråd om hvordan bytte dyser/.:)når motoren er varm og går på tomgang, vis jeg tar av ledningen til nåleløftersensoren skal motoren reagere på det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.