Anbefalte innlegg

Hei.

Lurer litt på hvordan det fungerer med å låse opp bare ved å ha nøkkelen i nærheten av bilen. Jeg ser jeg har sånne små knotter på hver dørhåndtak, men har ikke funnet ut om jeg kan låse og låse opp uten nøkkel. Noen som kan hjelpe:)?

Har en a4 2009 mod s-line uten mmi pakken ;)

mvh Tor

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du keyless på B8 har du en sølvfarget start/stop engine knapp i midtkonsollen. Sensorene merker når nøkkelen er i nærheten og når du da tar i dørhåndtaket låser bilen seg opp. Kort fortalt.

Illustrasjon:

59_205926761_xl.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men har ikke funnet ut om jeg kan låse og låse opp uten nøkkel.

Første tanken min er: er det ikke bare å prøve?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første tanken min er: er det ikke bare å prøve?

Eller å se i brukerhåndbok.

Men for at du skal ha låsing uten og trykke på nøkkelen så trykker du på feltet på dørhåndtak(med nøkkelen i lomma, den oppdager om nøkkel er i nærheten eller ikkje)

Men er det ikkje sensor i dørhåndtak så har du det nok ikkje.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Knottene" skal ikke trykkes på, det holder at du tar på de så låser opp/låser de. Knottene er på alle dørhåndtakene til B8 uavhengig om man har keyless eller ikke...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okeij, da har jeg nok bare "knottene" uten noe mer enn det:) Har prøvd John Arne, og takker for godt tips;) men var greit å vite om det var noe spesielt man måtte gjøre i forkant. Har ikke start/stop knappen, så da har jeg det ikke:) Takker for hjelpen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.