Hvor mye hjul er det plass til på en golf mk5?

Anbefalte innlegg

Hei,

det kan hende jeg har kjøpt meg ett sett felger ved et "uhell".

Jeg bydde halvparten av prisantydning og nå kan de se ut til at han faktisk vil selge de for det.

Problemet er at jeg har aldri montert hjul på en golf mk5 (4-dørs) før så jeg aner ikke om det er plass til de.

Here goes: 9x19" og 10x19", innpress er litt usikkert, men gå utifra at det ikke er problemet. Tenker å kjøre 225 foran og 235 bak, til nøden 215 og 225, men tror det blir litt for mye strekk.

Jeg hadde en golf mk4 med 8,5x18" og 10x18" med henholdsvis 225 og 255 dekk, det gikk jo greit, men er det like mye plass bak på golf mk5?

Takker for svar!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilket ET og hvilket understell

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Innpresset har jo veldig mye å si så det er litt vesentlig:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som ellerede sagt så er innpresset det står på her! 9" forran går greit på men ET må være rundt 45.. 215/35 er nok å anbefale da det er trangt forran på disse :)

Bak er litt værre.. Jeg hadde 9,5x19" ET50 og med maks camber gikk den akkurat klar av skjermkanten! Det subbet også innover i demperen.. Så det vil nok poke'e endel med 10" uansett hvilken ET som er på de..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.