#1 Skrevet April 25, 2013 Webasto fjernkontroll med vw logo. Kan kodes mot andre merker også. Begge er nye. 500 kr pr stk pluss frakt. mvh Harald Håkenstad 90163069 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 5, 2013 Funker det å kode denne mot min 2000A8 med original webasto? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 5, 2013 Nei, du trenger nok en annen type. Mener den er mye større og med uttrekkbar antenne, men mulig jeg tar feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 14, 2013 Bump. Nei, du trenger nok en annen type. Mener den er mye større og med uttrekkbar antenne, men mulig jeg tar feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 10, 2013 Passer den til audi A4 B7?.Har du fler igjen? Har orginal webasto som programeres i instrumentet,men er det nok å bare kjøpe en fjernkontroll og programere den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 18, 2013 Er dette ebay kontrollere? Har du prøvd de selv? Har en 2009 mod caddy med org montert webasto.. vil det virke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...