#1 Skrevet April 26, 2013 (endret) Hei.. Selger nå min 2007 Audi A5 3.0TDI Quattro grunnet kjøp av ny bolig. Jeg er eier nr.2 på bilen, og har kost meg i denne bilen i snart 1 år nå, dette er virkelig en kjøremaskin. Med en "optimalisert" 3.0TDI maskin og quattro drivlinje drar dette noe hinsides. Skulle virkelig ønske jeg kunne beholde bilen, men det er viktigere med tak over hodet. Litt info: - Optimalisert 3.0TDI (319hk & 663 NM ifølge papirene) - KW Var. 3 understell - Justerbart øvre stabstag, samt justerbar camber - Audi S5 eksos, 2x2 enderør - Audi S5 bakfanger/diffusor - Audi S5 Grill - Audi S5 Bremser - 17" org audi felger med 225/45/17 vinterhjul - 19" Audi S5 sommerfelger med 255/35/19 - Foliert med 3M Matt Grå folie, Behandlet med Swissvax sin egen serie for matt lakk (Opaque Serien) - 133.000 km Utstyr: - Sort skinninteriør sportsstoler - 6 trinns manuell girkasse - 2-soners klimaanlegg - Farge MMI - Navigasjon - CD veksler - Bluetooth integrert telefon - Bi-xenon - Ryggesensorer - Defa coupe/motorvarmer Det var det jeg kom på her og nå, er på havet for øyeblikket og vil derfor kun være tilgjengelig på mail (reka_robert(a)hotmail.com), eller her på forumet. Bare å spørre om det skulle være noe. Prisantydning: 360.000,- Litt bilder: Litt flere bilder: Bil behandlet med Swizzvax Opaque serien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 5, 2013 Ingen som interressert i en bil som både ser bra ut, går godt OG bruker lite drivstoff? Pris kan diskuteres noe. Mvh Robert Sæther 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 5, 2013 km. stand ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 5, 2013 Per dags dato skal det være ca 133,000 km.. Robert Sæther 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 6, 2013 Per dags dato skal det være ca 133,000 km.. Robert Sæther Beklager, ser nå at det står i annosen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 7, 2013 avtagbart hengerfeste ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 7, 2013 (endret) avtagbart hengerfeste ? Nei det er det dessverre ikke.. Publisert på finn: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=41518041 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 15, 2013 OppOpp!=) Innbytter i samme prisklasse er ikke av interesse dessverre.. Da beholder jeg heller bilen =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 4, 2013 Oppopp;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 2, 2013 Opp =) Ny pris: 325.000 + omreg.. Nettop EU godkjent, DPF skiftet 30.09.13 Bilen er satt tilbake til original programvare, så har nå "bare" 240hk.. =) Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 2, 2013 Opp =) Ny pris: 325.000 + omreg.. Nettop EU godkjent, DPF skiftet 30.09.13 Bilen er satt tilbake til original programvare, så har nå "bare" 240hk.. =) Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 30, 2013 Da prøver vi på nytt=) Ny pris: 315.000,- +omreg. Bilen har nå fått nytt DPF, samt overhalt kalipere og skiftet klosser (yellowstuff). Ny finn annonse: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44341515 Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 30, 2013 Hvordan farge er bilen under folien? Hvodan er tilstanden på lakken som befinner seg der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 30, 2013 Foliering var forrige eier som gjorde. Fargen under er sølvgrå. Ifølge forrige eier skal den Være i god stand, eneste fremfangeren var pusset ned og klar til lakkering pga steinsprut. Dette er kun info jeg fikk fra forrige eier, har ikke kontrollert dette selv. Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 30, 2013 Hva slags programvare har bilen gått med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 30, 2013 Det er jeg litt usikker på her og nå, men lurer på om det var noe custom greier fra turboservice ens. Har papirer på det hjemme, med effekt/momentkurve fra 3 stadier. Original, litt oppjustert og det den har gått med. Skal sjekke det opp når jeg kommer hjem senere idag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 30, 2013 Generelt skeptisk til tuning fra annet enn merkevare.. Bilen i seg selv virker interessant... Synd det ikke er B&O anlegg bare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 30, 2013 Nå vet ikke jeg om audi tilbyr tuning selv til disse bilene, det har hvertfall aldri hørt om. Hvis det var det du tenkte på. Men det var "Turbo Teknikk, Trygve Karlsen" som tunet så jeg nå. Ja skulle gjerne hatt B&O, men det fungerer godt dette anlegget her også Men dette er helt og holdent ditt valg selvfølgelig, bilen er iallefall til salgs og klar til visning når som helst. Skulle gjerne beholdt den selv, om jeg hadde mulighet til det:) Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...