#1 Skrevet April 26, 2013 Jeg skal byte framlyktene på min 99 Audi a6. Jeg har lyst på Devileyes eller lignende, hvilke valg har jeg? Jeg har funnet angeleyes, men det blir jo litt bmw.... -Kjell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 28, 2013 Ingen som har noen tips? Jeg fant disse, men de er jo angeleyes da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 28, 2013 Så vidt jeg vet er alle disse styling-lyktene bare laget i halogen-utgaver, så da blir det jo en nedgradering å montere disse hvor det er xenon originalt. Utenom det så er det vel bare Devileyes og Angeleyes som er alternativene? Ellers så kan du jo se om du finner et sett med Allroad hovedlykter, men de er nok noe dyrere. Jeg hadde Allroad-lykter når jeg eide A6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 28, 2013 Angeleyes leveres både til halogen og Xenon, Dayline (Devileyes) kun til halogen. Ettermarkedslamper finnes kun i Halogen etter det jeg har sett. Så vidt jeg vet så er det forskjell på festene til Allroad og vanlig A6 på grunn av de bredere skjermene som Allroaden har så sitter iallefall ett av festene feil i forhold til vanlig A6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 29, 2013 Jeg fant noen i USA nå fra lltec.com Disse er testet av en på Audiworld.com og han virket fornøyd, bortsett fra at han ikke fikk til justeringsmotoren på lykta. (han hadde allroad med 4 ledninger og lykta 3 i kontakten slik som a6 har) Jeg mener at lyktene skal være like på a6 4b før facelift og allroad opp til 04 modell... Har noen av dere vært borti lltec før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 29, 2013 Så vidt jeg vet så er det forskjell på festene til Allroad og vanlig A6 på grunn av de bredere skjermene som Allroaden har så sitter iallefall ett av festene feil i forhold til vanlig A6. Det stemmer ikke, festene er de samme. Men, det er forskjell på elektronikken til høydejusteringen. Pre-facelift A6 har statisk høydejustering. Allroad og facelift A6 har dynamisk høydejustering (justerer seg kontinuerlig under kjøring) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...