#1 Skrevet April 26, 2013 Dette er tråden for de som synes dekkstrekk er i samme kategori som saggebukser nedforbi rumpa og å gå med lue innendørs... Tøft for noen men stort sett sett på som latterlig. Her vil vi ha bilder av dekk/felg kombinasjoner hvor funksjon går foran fashion! Post i vei! http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=35542230 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 26, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 26, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 26, 2013 Genial fredagsfilosofering petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 27, 2013 Tror urquattroen får ett sett med azev, men er ikke 16 som står på den røde der vel? 17? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 27, 2013 (endret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 27, 2013 Siden ingen andre har gjort det enda: Trykk for litt større bilde! DET er riktig det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 27, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 27, 2013 Her kan jo t.o.m jeg bidra, med dagsferskt bilde og Men syns litt forsiktig strekk er kult og jeg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 27, 2013 Er video lov? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 28, 2013 (endret) 911 RSR Jeg har hørt lyden fra RSR inne i bil og det var en helt spesiell lyd , da denne motoren har sleidemating for de som vet hva det er. Blir brukt noe mer på flymotorer. Bensinforbuket er vel en slags motvekt til en lupo Pen kjøring 1,5-2 liter på mila, hard gasspedal og 4 liter på mila er helt normalt. Forøvrig var vel dekkstrekk noe som tyskerne kom med i tuning-blad på midten av 90-tallet og som det tok 10 år før nordmennene kom etter med.Jeg synes det hverken ser pent ut med strekk eller ballong, men ser best ut slik "det skal være". Offtopic synes jeg også det ser enda mer tåpelig ut når biler er senka så mye at det ser ut som om dem har fallt av jekken og at hjulene er putta opp-under skjermen etterpå. Heller lite praktisk er det også å kjøre seg fast på et kumlokk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 5, 2013 235/40R18 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 5, 2013 Godt tilltak! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 5, 2013 Endelig! Dekkstrekk er fyfy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 5, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 9, 2013 Fin tråd. Aldri helt klart å like dekkstrekk, selv om det kler noen biler. Burde vært en slik tråd om negativ camber også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 9, 2013 Helt enig med at dekkstrekk er tull. Byttet selv fra 18" felg med strekk til orginale 16" med ballongdekk. Kunne gjerne hatt 1" større felg dog. STOR forskjell på dekk med strekk og dekk uten hva sporing, kjørekomfort og støy angår. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 9, 2013 Kravet må jo være at dekk skal kunne stables oppå hverandre uten å skade felgen! Kjører syk original anti-strekk på Supraen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 16, 2013 Måtte bare poste denne her, gammel F1-bil med både massive sidevegger og "dekkstrekk":p Nå liker jo jeg både dekkstrekk og mye gummi, så lenge begge deler er med måte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 16, 2013 Kan si det slik gutter, jeg kommer neppe til å kjøre med så mye strekk igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 16, 2013 Feite 15" uten strekk. Noen mindre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 16, 2013 Feite 15" uten strekk. Noen mindre? Lett! 165/70-10 Yokohama R-dekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 16, 2013 Helt enig med at dekkstrekk er tull. Byttet selv fra 18" felg med strekk til orginale 16" med ballongdekk. Kunne gjerne hatt 1" større felg dog. STOR forskjell på dekk med strekk og dekk uten hva sporing, kjørekomfort og støy angår. Helt enig med din prioritering. Å "feite" opp denne klassikeren med moderne svære hjul blir bare feil. Kjør original look. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 16, 2013 CCW hjul på en 6,3 AMG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 16, 2013 Dekkstrekk er for tenåringsrånere:p Kjører selv 235 på mine 8.5" felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...