#1 Skrevet Mai 13, 2005 Nå noen som dukker opp på søndagen??? Jeg skal da prøve og komme, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 13, 2005 Nå noen som dukker opp på søndagen??? Jeg skal da prøve og komme, Skal prøve å komme, men vet ikke om jeg er på Gjøvik eller Oslo den kvelden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 14, 2005 jeg kommer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 14, 2005 Jeg skal nok prøve å komme denne gangen.. lenge siden sist nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 14, 2005 Jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 15, 2005 Jeg har solgt Passaten, så jeg står uten bil. Er det noen fra Hamar jeg kan sitte på med? Er det noen som vet om noen fin Passat 3B i distriktet så send meg en PM. Eller gi dem mobilnr mitt, 41230940. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 15, 2005 Jeg kommer nok.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 15, 2005 jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 15, 2005 jeg kommer men husker ikke når det var vi skulle møtes på olrud.. hjelp hehe.. får med meg 2-3 til også,forhåpentligvis Morten er en av de :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...