#1 Skrevet April 27, 2013 Noen som har efaringer med disse? http://www.skruvat.no/H.I.D.-Xenon-sett-H7-6.500K-P45626.aspx 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 27, 2013 Noen som vet om disse passer til min 4F? http://www.skruvat.no/Xenonp%C3%A6re-PK32d-s-D1S-P80608.aspx 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 27, 2013 Vet ikke helt hva som står i din, står vel hvilke pærer det er i instruksjonsboka. Ellers så vet jeg at Osram har noen greier på sine nettsider der du ser hvilke pærer som er i bilen din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 27, 2013 Ifølge Osram sin guide så har bilen din D2S 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 27, 2013 Står også gjerne på selve lyktehuset! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 27, 2013 herlig, takk for tips! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 24, 2013 Kjøpte noen 6000K D2S fra Kina, to par faktisk, for en meget rimelig penge. Pærene lot seg bytte relativt enkelt på begge sider, og fungerer fint så langt. Hvor sterkt de lyser er en annen sak. Det ses best først om et par måneder. Kan forresten anbefale at man sliper, rubber og polerer opp lampene på bilen dersom den har gått langt og de har blitt matte. Gjorde dette på min A6, og fikk et meget bra resultat. Brukte våtslipepapir med grid 2000, 2500, og 3000, og et make over kit fra Mekonomen. Koster ikke mye, men krever litt innsats. Går dessuten fint uten maskin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 24, 2013 Kjøpte noen 6000K D2S fra Kina, to par faktisk, for en meget rimelig penge. Hvor sterkt de lyser er en annen sak. Du burde heller ha kostet på litt ekstra og kjøpt kvalitetspærer fra f.eks. Osram eller Philips. Da hadde du helt klart sett forskjellen! Det er ikke så gale priser på Ebay. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...