#1 Skrevet Mai 14, 2005 Prøvd meg i photoshop første gang jeg har gjort noe slikt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 14, 2005 enda et til bare så det er sagt.. Kenneth Nilsen tok bildene og sladdet,men jeg tok meg av senkingen og skiltet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 14, 2005 Var grei jobb du hadde gjort .. foretrekker å ta modsene fra siden jeg enklere synes jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 14, 2005 bra jobb du har gjordt. men, jeg ville uten tvil spandert noen nye skilter på den bilen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 14, 2005 bra jobb du har gjordt. men, jeg ville uten tvil spandert noen nye skilter på den bilen.... nye skilter? hvorfor det a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 14, 2005 nye skilter? hvorfor det a? De er litt slitt ja... utrolig hvor mye det gjør seg med nye skilter faktisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 14, 2005 Jeg er ikke akkurat noen kløpper på dette, men noen få forandringer fikk jeg nå gjort.... Jeg syns det var et litt vanskelig bilde å jobbe med, fordi det var så mye grått og blått i fargene, og lite av andre farger. Likevel syns jeg modifikasjonene ble litt stilige. Jeg brukte forresten PaintShop Pro 6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 14, 2005 En versjon ala moi Fjerna litt "støy" og kutta litt og Tøft bilde forøvrig! Liker de bila der veldig godt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 15, 2005 Jeg er ikke akkurat noen kløpper på dette, men noen få forandringer fikk jeg nå gjort.... Jeg syns det var et litt vanskelig bilde å jobbe med, fordi det var så mye grått og blått i fargene, og lite av andre farger. Likevel syns jeg modifikasjonene ble litt stilige. Jeg brukte forresten PaintShop Pro 6 du har ikke lyst til og gi meg den fonten?? Har lett lenge og forgjeves etter den.. Så hjelp meg med og gi den til meg.. msn : orjan_eriksen@hotmail.com artig mod også forresten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 15, 2005 En versjon ala moi Fjerna litt "støy" og kutta litt og Tøft bilde forøvrig! Liker de bila der veldig godt oi! bilen min ble pen med slik list! og klare blinkere! Men hva er det andre nederst i fronten a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 15, 2005 De er litt slitt ja... utrolig hvor mye det gjør seg med nye skilter faktisk får se! har tenkt tanken! så i løpet av sommeren skal jeg nok bytte de ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 15, 2005 du har ikke lyst til og gi meg den fonten?? Har lett lenge og forgjeves etter den.. Så hjelp meg med og gi den til meg.. msn : orjan_eriksen@hotmail.com artig mod også forresten Er ikke så enkelt, jeg brukte ingen font. Jeg "klippet og limte" fra denne logoen: La du merke til at jeg dro ned støtfangeren, forresten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 16, 2005 Er ikke så enkelt, jeg brukte ingen font. Jeg "klippet og limte" fra denne logoen: La du merke til at jeg dro ned støtfangeren, forresten? når du sier det så ser jeg det nå! fjernet spylere også.. tenk på det selv.. fin mod! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...