Anbefalte innlegg

Finn annonse: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=41290623

 

Har lagt til flere bilder i annonsen! Bilen er klar for salg.

Kan skaffe frakt sålangt som til tr.heim for en symbolsk sum :)

 

Utrolig morsom bil som jeg gjerne skulle hatt litt til, men har dessverre for mange biler.

Og som nevnt så ble denne tatt som delbetaling på et annet bilsalg.

 

Bilen kan omregistreres gratis de neste 2. mnd :)

 

Ring for en hyggelig bilprat :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som er interessert i en pen Audi S3? :) Pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse. Jeg kan evt. beholde vinterfelgene (18")

og selge bilen med 15" felger med piggdekk med 15,000,- i fratrekk på pris. Grei deal det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg er utgangspunktet svært interessert i denne, men jeg bor i Bergen.

 

Dere langt oppe i Nord pleier alltid å ha noen fine løsninger på frakt, har du noen? hehe

 

hører fra deg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hurtigruta.. :) Eller evt. andre bilfraktere på lastebil f.eks :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er pris på slikt vet du det?

 

Og da regner jeg med at du kan fortelle meg nøyaktig hvordan bilen er :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har skrevet deg en PM, så får vi se om vi blir enige ;)

 

 

 

En ting jeg har glemt å nevne er at regreim, vannpumpe, strmehjul/løpehjul osv osv er byttet på 95.000 / 1,5 år siden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Berre eit lite tips. Har du testa om 15" hjul går over bremsene på denne? Det tvilar eg eigentleg litt på. Har sjølv hatt Leon Cupra 4, som har samme bremser som S3, og der var 16" hjul det minste som gjekk på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Berre eit lite tips. Har du testa om 15" hjul går over bremsene på denne? Det tvilar eg eigentleg litt på. Har sjølv hatt Leon Cupra 4, som har samme bremser som S3, og der var 16" hjul det minste som gjekk på.

 

Såpass.. Nei det har jeg ikke testa :) Da utgår vel det da. Takk for opplysningen! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såpass.. Nei det har jeg ikke testa :) Da utgår vel det da. Takk for opplysningen! :P

 

15 tom går ikke over bremsene til S3.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått sendt biler med tog fra Drammen til Narvik for 4500,-. Regner med det er samme prisen sørover igjen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått sendt biler med tog fra Drammen til Narvik for 4500,-. Regner med det er samme prisen sørover igjen :)

 

Ja, det er jo et alternativ. Eneste jeg ikke liker med denne typen frakt er at bilen kanskje må flyttes i mellom containere på ferden sørover.

 

Da er bilen nyrensa og shina innvendig samt kjørt ozonrens og ac/klima rens.

Bytter olje på girkasse, motor, bremsevæske, kjølevæske og plugger, luftfilter (coupe) og får tatt en tilstandsrapport på bilen.

Der i hovedsak motor og drivverk blir sjekket ekstra nøye.

 

Ser det er 5000 treff på annonsen, og 15 stk som har lagret den, så det virker å være interesse.

Hva synes folk? Er det for høy pris jeg forlanger? Annonsen mangelfull? For lite bilder? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trur du ligger spot on når d gjelder prisen. Min va gått ca 190000km å den gikk 130k.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bildene er også spot on!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemte av at jeg enda har denne. Annonsen gikk ut i dag, med 7000 treff og 21 stk. som hadde lagret annonsen.

Jeg har en som mener han kanskje tar bilen som har til uka å bestemme seg.

 

Så da er det bare å komme med bud for de som er interessert. Bilen skal vekk, ingen innbytte.

 

Har forøvrig hatt den på verksted nå for tilstandsrapport. Der dukka det opp endel feil/mangler:

 

- Bremseskiver forran (kast) OK, byttet (samt klosser)

- Tårnlager v. side (aner ikke) OK, byttet

- Indre drivakslemansjett v.side OK, byttet

- Airbaglyset (setekontakt) OK, byttet

- Bremselys "feil" i komputer, ikke fått dette helt til enda. Og det er også eneste feil med bilen pr i dag. Verkstedet jeg har brukt greier ikke å finne mere feil med bilen, så da regner jeg med det er greit. Bilen ble levert med beskjed om at alt de fant skulle fikses.

 

Det beste er å skrive meg en epost for å få kontakt. Jobber 32. timer i døgnet for tiden! :) (roger@j-grande.net)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.