#1 Skrevet April 28, 2013 Hei! Ønsker å kjøpe et ubrukt registersett til min Vr6, AAA motor. Det er av typen med duplex kamkjede (Doble kamkjeder). Ønsker et helt sett med kjeder, strammer, strammebolt og glideskinner. Ta kontakt på PM eller på 47416950 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 13, 2013 Opp til toppen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 13, 2013 skal se hva jeg har til overs, når jeg kommer i land om et par uker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 13, 2013 Kanon! :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 17, 2013 Koster ikke så mye nytt hos sarpsborg motor! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 17, 2013 Jeg fant ikke - Det ble vanskelig siden alle heter "Registersett".. Får ikke opp noe i søket om hvordan motor det passer til.. (Mulig iPhonen tuller) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 18, 2013 Ring dei. Meget kjekke folk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 19, 2013 Jeg kan gjøre det. Takk!;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...