#1 Skrevet April 11, 2004 trur ikke de så mange vesterålinga som e medlem i vw - audi club norwegen. men men..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 11, 2004 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 19, 2004 Per Arne? hardt kjørt ?? hmmmfrfr.... prosjektet mitt tar snart form 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 19, 2004 Opprinnelig postet av Odd-Arne Johnsen http://vfn.no/treff/ (veit eg ikkje er frå vesterålen, men. . .) Får ikkje den linken til å virke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 19, 2004 Det er den første siden til sommertreff 2004. bruk denne http://www.sommertreff.no eller er det den hidden forum linken du vil ha?? Hvordan går det ellers i vesterålen , jeg kommer hjem en tur først i mai til konfen til minste bror. Da kan vi kanskje treffest i byen et gjeng å skryte og lyge litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 19, 2004 snyen har akkorat sloppe take førr x.nde gang... trur æ har lagt om t sommerdekk 3 ganga.. men nu ser det ut tel å holl sæ bra har du me "nybiln" når du kommer neover da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 19, 2004 -ja æ tar jo med go bilen. Men kommer til å gjøre mange forandringer etter at jeg har vært på sortland til ACR. : ) D kom en 30 cm sny her i dag så det er ikke vits å legge om enda. Har vært fint å avbert siden påske men så kom det sny igjen. Får vente med 19" enda ei stund 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 25, 2004 Øystein du får svirre en tur over til LOfoten oxo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...