#1 Skrevet April 29, 2013 Tenkte det var greit å ha en tråd hvor vi kan linke til spesielt fine biler og bilder fra Wörthersee i år som andre år. Jeg synes denne var kul, er dette noe custombygd eller er det import fra Brazil eller noe? Kunne godt tenkt meg noe lignende bare ikke så ekstremt som dette.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 29, 2013 Jeg prøver og oppdatere her jevnlig: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.555364234486128.1073741827.440641189291767&type=1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 29, 2013 Tenkte det var greit å ha en tråd hvor vi kan linke til spesielt fine biler og bilder fra Wörthersee i år som andre år. Jeg synes denne var kul, er dette noe custombygd eller er det import fra Brazil eller noe? Kunne godt tenkt meg noe lignende bare ikke så ekstremt som dette.. Volkswagen Cross Saveiro. Produsert i Brasil og tas dessverre ikke inn til Norge pga utslippskrav. (Har vært en i Norge på prøve, men ble sendt tilbake da det ikke forelå noen planer om Euro 5/6 motorer med det første) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 4, 2013 Noen av mine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 4, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 4, 2013 Bård har ikke med pc, så jeg legger ut bildene hans 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 5, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 6, 2013 Legger ut ett par til fra Østerrike. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 8, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 8, 2013 Artig å se at Achim Zimmer (Leven Tuning) i Trier holder det gående ennå. Det var der jeg kjøpte den første H&R-gewinden min i 97:). For øvrig mye lekre biler å se på og meget hyggelig å se Henrik H. her igjen. Venter spent på enda flere lekre Einser Gölfe og Scirocco: ja :. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 8, 2013 har 280 bilder fra turen, men er for dårlig nett her nede til å gidde å legge ut alle, så har valgt å dele litt humorisitiske bilder og noen få god biter intill videre. Kaster ut ett par einser bilder intill videre Andreas : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 10, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 14, 2013 Kort video fra jeg kjørte ut fra utstillingen på mischkulnig (x-shell) en uke før treffet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 21, 2013 Noen som fikk med seg dette? http://www.news.at/a/gti-treffen-opel-mit-3d-feuerwerk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 5, 2013 Her er en liten Teaser jeg har laget for turen Selve filmen kommer om en stund 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...