#1 Skrevet April 29, 2013 ønsker å kjøpe orginalfjærer til min Audi Rs2 96 mod,kan godt være brukt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 29, 2013 har orginalfjører liggende til s2 sedan.. mener det skal vere likt.. hva byr du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 29, 2013 har mine liggende tror jeg.. skal sjekke.. er noe rustne men duger nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 30, 2013 hva skal du ha for dem?Tenkte jeg kansje kunne kåmme å se på dem etter som du bor i nærheten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 2, 2013 Beklager men disse er blitt levert i den store dynga Hvor bor du da foresten?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 3, 2013 det var synd. Jeg bor i leksvik så det blir ett godt stykke unna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 4, 2013 hvis di passer er jeg interesert,men har ingen anelsa på pris.men kjøper dem for en billig penge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 6, 2013 bump... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 14, 2013 Er det virkelig ingen som har noen orginalfjærer liggende??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...