#1 Skrevet April 30, 2013 Hei, noen som vet om det er mulig å kjøpe akslinger av polyuretan slik man kan dreie sine egne foringer? Alf-Einar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 30, 2013 Ja, vet vi har ett lokalt firma her som heter Vestpak, disse skaffer vertfall. Hør med der de selger industripakninger etc 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 30, 2013 Når jeg jobba på Stranda så hadde vi vertfall flere stenger og tykke plateemner med polyuretan i forskjellige kvaliteter som vi dreide foringer og lagde støtplater av. Hvem som leverte de vet jeg faktisk ikke, men tar du kontakt med en eller annen verktøymaker i Sykkylven eller på Stranda så vet de dette vertfall. Bedrifta jeg jobba for har flytta alt til Polen, så der er det ikke igjen en eneste nordmann å spørre lenger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 1, 2013 Se litt på denne http://www.astrup.no/asset/1924/1/1924_1.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 2, 2013 Takker for tips! Har sendt mail til Astrup og Trelleborg, så får vi se hva jeg får til svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 2, 2013 Finn Løken AS skaffer alt av plast - halvfabrikata. Finn Løken AS Telefon:64 94 29 65 Besøksadresse:Myrveien 4 B, 1430 Ås 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...