#1 Skrevet April 30, 2013 Har ei AAN blokk jeg kjøpte i fjor som skulle være prosjekt, men har delvis bestemt meg for å vente på å finne ei ferdig blokk da det er ett billigere alternativ. Blokka skal ha en skade i 1 sylinder, der det er litt ujevnheter, mere enn det vet jeg ikke. Mottok blokka 1 dag før jeg reiste på jobb så har ikke fått inspisert den særlig. Men veiv, stempler og råder skal være inntakt og i bra stand. Stemplene og rådene er vell perfekt for GTI 16v prosjekter? Priser aner jeg ikke så er kun en antydning. Veiv: HBO 2000,- Stempler: HBO 500,- Råder: HBO 500,- Bunnpanne: HBO 500,- Dynamo: HBO 500,- Blokk: HBO 500,- (selges kun dersom alle deler blir solgt) Bud mottas! Kan selges komplett også, med alle deler inkl blokk for 3500,- + eventuell frakt (ca 1500,-). Da selges den som på bildet med alle braketter etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 10, 2013 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 4, 2013 Kan selges komplett for 2000,-! Med alt tilbehør som vises på bildet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...