#1 Skrevet April 30, 2013 Noen som kan si meg hvordan man fester brakettene til sideskjørtene? tenker da på de som ligger intill jekkfeste. Ser ut som andre har brukt blindnagler, men på etka står det ingenting om hvordan disse er festet eller noe delenummer. Noen som vet? tenker da på brakett nr 20 og 22 på bildet. Takker for hjelpen Lars 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 30, 2013 Uff.... På dama sin bil så la jeg braketten inni sideskjørtet først og førte det på plass der det skal sitte. Etter det så merket jeg opp hvor brakettene ble stående og demonterte skjørt igjen. Sett opp brakett på nytt der som merkene er også borret jeg tvers gjennom hullene i braketten og gjennom jekkfestene. Så brukte jeg bare sånne klipsmuttere og passende skruer. Var litt jobb men ble veldig bra til slutt. La på litt grunning + tectyl der vi borra for å slippe rust osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...