#1 Skrevet Mai 1, 2013 Trenger ny den slangen som kommer direkte fra blokka på min 3b motor. Legger til bilder så folk kan se hvilken jeg mener:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 9, 2013 bump:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 13, 2013 Er noen av disse den rette?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 14, 2013 Ser nok ut som det blir feil type. Den der er vel det som er avbildet opperst på tegningen. Jeg trenger den nederste.Sikkert ulikt på aby og 3b da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 31, 2013 bump. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 7, 2013 Opp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 7, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 28, 2013 opp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 13, 2014 ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...