#1 Skrevet Mai 1, 2013 Ett havari er aldri gøy i utgangspunktet, men det er litt gøy etterhvert når en får gransket skadene litt legg ut bilder av dine havari og evt hva årsaken var. starter med mitt turbohavari: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 2, 2013 (endret) Havarerte motoren min som satt i 90'n min 4.2 v8 motor:-) Trenger ikke forklare hva som har skjedd her, filmen og bilder sier 1000 ord:-) [video=youtube_share;FPUXa3PFg-c] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 2, 2013 Havartere motoren i a4'en min, Viftereim røyk å gikk inn i registerreima... Ente med ødelagt kamaksel, ventiler å stempler... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 4, 2013 Volvoen min hadde noe ventil tikking......"plutselig" skjedde dette : rolleyes Typisk problem på femmere, bolten på reimhjulet ble ikke strammet nok når forige eier byttet regreim! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 5, 2013 94 mod passat 1,9 tdi 90hk med tuningboks som ikke likte å spinne... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...