#1 Skrevet Mai 1, 2013 Her er noen av bildene jeg tok, beklager at jeg er dårlig 'fotograf' på tross av greit utstyr.. (Bildene ble noe mørke etter resizing, må finne nytt program til den biten..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 1, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 3, 2013 Film fra treffet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 3, 2013 Hvem sin er dette(Med folie på panseret)? Møtte på denne i går ved kjeller i akershus. Fin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 3, 2013 Det er Joar sin =) "strømmen-råner" som jeg kaller'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 3, 2013 Det er Joar sin =) "strømmen-råner" som jeg kaller'n Noe galt i det hæ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 3, 2013 hehehe, neida bare lettere å vite hvem dem er når man sier det har jeg merka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 3, 2013 Høhø Skjønner ikke hva du mener 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...