Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg felger til Allroaden, 9x20 og 10,5x20, Innpress på felger er 35 og 40, har div spacere, så skal komme på et innpress som passer.

Men, hvilken dekkdimmensjon bør jeg ha? Hvor stor forskjell kan det være på fram og bak?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjøpt meg felger til Allroaden, 9x20 og 10,5x20, Innpress på felger er 35 og 40, har div spacere, så skal komme på et innpress som passer.

Men, hvilken dekkdimmensjon bør jeg ha? Hvor stor forskjell kan det være på fram og bak?

 

Tja, hva med 245/35 20 foran og 285/30 20 bak? Får kanskje ikke spacet ut felgene bak så mye da, men det finner du ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenkte på 225/35 og 265/30. 225 blir kanskje smalt på 9" felg, men så skal den være lavere en vanlig og da. Så er veldig usikker, 285 er jo en fet dimmensjon bak :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg prøvd med 285/30 bak, og det vart litt for bredt :P Så må ned i allefall på 265, kanskje 255 bak. Hvor stor forskjell i rulleomkrets kan det være fram og bak?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.