Hva skjer med lokallaget i Østfold?

Anbefalte innlegg

Er det noe aktivitet?

Hvem sitter i styret? (Er det uendret siden 2008?)

Temmelig dødt her...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde å få til et møte i April,men laber intresse og det er ikke bare bare å hoppe i bilen for og ture til toy R us fra Askim med 2 unger og butikkdrift :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er veldig klar for et treff snart, styret er vel uendret siden 08 ja, var noe snakk om at stamsaas skulle ta over, men verdt dødt i vinter :/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er alltid dødt om vinterne. Brødrene Sjøvold byttet vel på lederrollen for et par tre år siden eller noe.. :) Det blir ikke mer moro enn en gjør det til selv! pleier å være helt greie treff på sommertid, med alt fra 3-9 oppmøtte, og hver gang er det minst 2-3 som sier de skal komme men aldri dukker opp. Ser også mange aktive brukere som er fra Østfold uten å ha sett noen av de på lokallagstreff noen gang :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg var medlem i 2003-2005,men har ikke brukt vacn igjen før nå og da måtte jeg lage ny bruker.

hadde vært fint å fått til et treff litt nærmere da, Moss, rygge f.eks

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liker tanken med å flytte det til moss ;p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liker tanken med å flytte det til moss ;p

hehe ja,eller så kan man jo si at; vi lager et møte 1. juni, så ser vi hvor mange som er int, møteplass blir stedet med flest intresenter for tidspunktet.

er jo teit om det er 4 fra moss, 3 fra askim og 1 fra fredrikstad som vil møtes,så skal alle dra til fredrikstad :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå får jeg bilen på veien igjen snart å. Så da kan jeg prøve å bli med litt igjen;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.