#26 Skrevet Juli 14, 2013 Har just lagt in en meget negativ iTrade på han. Ønsker ikke å legge ut noe beløp her offentlig, men om du eller noen moderatorer trenger/ønsker å vite det, så er det bare å sende meg en pm. Har gjort veldig mange handler på dette forumet, og jeg har aldri (bortsett fra mr: J.H.F) hatt problemer med at folk ikke har betalt eller svindlet meg. Tror betalig av medlemskap og at folks fulle navn vises gjør det veldig trygt med tanke på kjøp/salg på dette forumet.. Aldri hatt problemer jeg heller. Beløpet er ikke så viktig for meg. Er bare nysgjerrig. Samme om det er 50,- kr det er snakk om. Er prinsippet det gjelder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 21, 2013 Faen for en ufattelig useriøs nisse. Blir flau på denne karen sine vegne!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 21, 2013 Har just lagt in en meget negativ iTrade på han. Ønsker ikke å legge ut noe beløp her offentlig, men om du eller noen moderatorer trenger/ønsker å vite det, så er det bare å sende meg en pm. Har gjort veldig mange handler på dette forumet, og jeg har aldri (bortsett fra mr: J.H.F) hatt problemer med at folk ikke har betalt eller svindlet meg. Tror betalig av medlemskap og at folks fulle navn vises gjør det veldig trygt med tanke på kjøp/salg på dette forumet.. De aller fleste her inne har jeg inntrykk av er veldig seriøse å ganske så trygt å handle av.. men man vet jo aldri heller da.. når det er sagt har jeg fått det jeg har betalt for av selgeren i tråden her jeg.. men er uansett kjedelig at slike situasjoner oppstår. Når det er sagt så tror jeg vi burde gi moderatorer/evt andre som er involvert i saken en mulighet til å finne en løsning for begge parter før vi begynner å krangle alt for mye. Det er såklart greit med meninger men får vel prøve å holde dem så seriøse som mulig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...