Anbefalte innlegg

Har just lagt in en meget negativ iTrade på han. Ønsker ikke å legge ut noe beløp her offentlig, men om du eller noen moderatorer trenger/ønsker å vite det, så er det bare å sende meg en pm.

Har gjort veldig mange handler på dette forumet, og jeg har aldri (bortsett fra mr: J.H.F) hatt problemer med at folk ikke har betalt eller svindlet meg.

Tror betalig av medlemskap og at folks fulle navn vises gjør det veldig trygt med tanke på kjøp/salg på dette forumet..

Aldri hatt problemer jeg heller.

Beløpet er ikke så viktig for meg. Er bare nysgjerrig.

Samme om det er 50,- kr det er snakk om. Er prinsippet det gjelder.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen for en ufattelig useriøs nisse.

Blir flau på denne karen sine vegne!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har just lagt in en meget negativ iTrade på han. Ønsker ikke å legge ut noe beløp her offentlig, men om du eller noen moderatorer trenger/ønsker å vite det, så er det bare å sende meg en pm.

Har gjort veldig mange handler på dette forumet, og jeg har aldri (bortsett fra mr: J.H.F) hatt problemer med at folk ikke har betalt eller svindlet meg.

Tror betalig av medlemskap og at folks fulle navn vises gjør det veldig trygt med tanke på kjøp/salg på dette forumet..

De aller fleste her inne har jeg inntrykk av er veldig seriøse å ganske så trygt å handle av.. men man vet jo aldri heller da..

når det er sagt har jeg fått det jeg har betalt for av selgeren i tråden her jeg.. men er uansett kjedelig at slike situasjoner oppstår.

Når det er sagt så tror jeg vi burde gi moderatorer/evt andre som er involvert i saken en mulighet til å finne en løsning for begge parter før vi begynner å krangle alt for mye. Det er såklart greit med meninger men får vel prøve å holde dem så seriøse som mulig :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.