#1 Skrevet Mai 14, 2005 Som sagt over. Hva styrer ladetrykket på disse bilene, er det en magnetventil på disse også? Sliter med for høyt ladetrykk på bilen. Lader brått 1 kg, og da kutter den kan man mildt sagt si. Ellers er "plomberingsskruen" på WG urørt, har ikke sjekket fjør eller membran ennå. Tips mottas atter en gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 15, 2005 sjekk slange som går i fra WG til trykk side på innsug, hender at denne ryker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 16, 2005 Det er den som går fra WG og rett inn i bakkant på innsuget? Har tittet på denne, ser hel ut den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 19, 2005 Det er den som går fra WG og rett inn i bakkant på innsuget? Har tittet på denne, ser hel ut den. Ladetrykket blir styrt av chippen i ecu. Det står en taktventil med 3 slanger tilkoplet i nærheten av coilen, den regiulerer ladetrykket ved å vekselvis kjøre ladetrykk / atmosfæretrykk inn på toppen av wg. Dersom du følger slangen fra toppen av wg så skulle du finne denne.. Tom Rune (som fikk start på sin MC motor i går ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 19, 2005 Taktventil er forresten et annet ord for magnetventil, så ja. Du skal ha en slik du og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...