Snø 3 Mai og kaos på veiene i Bergen

Anbefalte innlegg

Kan den av dere som har bestilt snø til i dag komme å legge om til vinterdekk for meg: bh :...

Setter pris på om du kommer så snart som mulig:p.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

felgene er forsinka fra 3sdm så kjører fortsatt på vinterdekk, trakk litt ekstra på smilebåndet når jeg så ut vinduet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilen min er heldigvis i vinterhøyde enno :P

 

trodde ikkje eg hadde lagt om til sommerdekk for tidlig i år... men så feil kan man ta!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter heldigvis hjemme pga pappaperm, så jeg trenger ikke å bruke bilen aktorat nå.

Men fruen kjører rundt hele dagen pga jobb, bilen hennes har heldigvis vinterdekk enda.

 

Tror en del folk som er uheldige i dag får redusert utbetaling på forsikringen pga sommerdekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ska heldigvis ikkje ut å kjøre før 1-tiden :) mye som har regna vekk allerede, så ska nok klare meg fint :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte over Valle i syv tiden med sommerdekk. Der oppe var alt hvit og flott : D men nå er vel alt/meste parten regnet bort...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.