#1 Skrevet Mai 3, 2013 Kan den av dere som har bestilt snø til i dag komme å legge om til vinterdekk for meg: bh :... Setter pris på om du kommer så snart som mulig:p. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 3, 2013 felgene er forsinka fra 3sdm så kjører fortsatt på vinterdekk, trakk litt ekstra på smilebåndet når jeg så ut vinduet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 3, 2013 bilen min er heldigvis i vinterhøyde enno trodde ikkje eg hadde lagt om til sommerdekk for tidlig i år... men så feil kan man ta! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 3, 2013 Sitter heldigvis hjemme pga pappaperm, så jeg trenger ikke å bruke bilen aktorat nå. Men fruen kjører rundt hele dagen pga jobb, bilen hennes har heldigvis vinterdekk enda. Tror en del folk som er uheldige i dag får redusert utbetaling på forsikringen pga sommerdekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 3, 2013 ska heldigvis ikkje ut å kjøre før 1-tiden mye som har regna vekk allerede, så ska nok klare meg fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 3, 2013 Kjørte over Valle i syv tiden med sommerdekk. Der oppe var alt hvit og flott : D men nå er vel alt/meste parten regnet bort... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...