#1 Skrevet Mai 14, 2005 Hei ! Holder på å invistere i felger og dekk til min nyinnkjøpte audi s2. Jeg vet at bolt dimmensjon er 5x112,men ossn grenser kan jeg ha på innpress? og hvor breie dekk kan jeg ha på den?255 bak burde vell gå greit ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 14, 2005 har 215 bak å da går det ikke mer! men min er senka myyye å da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 14, 2005 Hva er ganske mye? Jeg har senket den ca 80 bak (KW Gewinde) og kjører på 7,5" med 215, uten problemer i det hele tatt.. Ville tippe at 235 går helt fint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 14, 2005 Har selv sett at 235-35-19 går på S2 coupe, litt usikker på hvor brede felgene var, var BBS Challenge, sikkert 8.5" brede. Var ikke MYE klaring til fjærskåla, men det gikk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 14, 2005 Hva med innpresset da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 14, 2005 Det skulle være vanlig Audi innpress, så ET35 tenker jeg pga ettermarkedsfelg Det kan jo sjekkes opp mot hva BBS leverer av 19" til Audi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 14, 2005 Hva er ganske mye? Jeg har senket den ca 80 bak (KW Gewinde) og kjører på 7,5" med 215, uten problemer i det hele tatt.. Ville tippe at 235 går helt fint. Husk at coupe quattro som du har er høyere enn S2 originalt, senk en S2 80mm og det blir meget! lavt etter min smak. Innpress på originale felger er 37mm (på min -91 mod ihvertfall). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 14, 2005 Husk at coupe quattro som du har er høyere enn S2 originalt, senk en S2 80mm og det blir meget! lavt etter min smak. Innpress på originale felger er 37mm (på min -91 mod ihvertfall). Stemmer... Jeg har jo lastebil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 14, 2005 tror nokk min er senket iallefall ca 80! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 14, 2005 Min er senket 60mm og har nokk seget ned litt også, men jeg kjører med 245/35/18x8,5 et 35 uten problemer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 15, 2005 men du har jo en 80? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 15, 2005 et lite tips er å ikke kjøpe no større enn 18".... kameraten min har 19" og nesten ikke senka i det hele tatt og nå er skjermbuene hans snart borte......... det er ikke alltid best med størst.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 15, 2005 et lite tips er å ikke kjøpe no større enn 18".... kameraten min har 19" og nesten ikke senka i det hele tatt og nå er skjermbuene hans snart borte......... det er ikke alltid best med størst.... Går vel med 19 så lenge du har lav nok profil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 15, 2005 men du har jo en 80? b4 er b4 uansett.. det er ingen forskjeller på s2 og 80 b4, karosserimessig... har s2 sedan jeg, komplett..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 15, 2005 Brock B1 med ET13 i inpress i dim 8,5x17" er det som er tøffest/finest på denne bilen mener jeg.. Er vel en her inne som har det? 19" på Coupe må da se unødvendig stort ut? Mvh Geir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 15, 2005 b4 er b4 uansett.. det er ingen forskjeller på s2 og 80 b4, karosserimessig... har s2 sedan jeg, komplett..... påstås lengre opp hær at 80 er høyere en s2 orginalt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 15, 2005 påstås lengre opp hær at 80 er høyere en s2 orginalt Det er B.S og det spiller uansett ingen rolle, da jeg har s2 understell... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 15, 2005 Det er B.S og det spiller uansett ingen rolle, da jeg har s2 understell... Det er forskjellige delenr på fjærbeinene til S2 og alle andre 80'er av en eller annen grunn iaffal Hva som er forskjellen vites ikke. Dette er forsåvidt samme fjærbein som sitter på RS2. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 15, 2005 Cab & coupe blir iallefall ganske likt hvis man ser bort i fra quattro opplegget bak da. Men det er kanskje det som gjør hvor stort det går ann å ha? På min cab har jeg 9,5x18" ET 38 m/255/35/18 dekk. Uten at noe subber og ingen valsing.Er vel ikke den mest senka bilen heller da, men lav nok. Legge til at det da er ca 3mm klaring til bakhjulsopphenget. Men all klaring er god klaring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 15, 2005 Det er forskjellige delenr på fjærbeinene til S2 og alle andre 80'er av en eller annen grunn iaffal Hva som er forskjellen vites ikke. Dette er forsåvidt samme fjærbein som sitter på RS2. Dette går litt på vekt og boltene til hjulnavet (foran) Da vanlig 2,0 2,3(?) har 12mm bolter har V6 og 2,2T 14mm bolter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 15, 2005 Dette går litt på vekt og boltene til hjulnavet (foran) Da vanlig 2,0 2,3(?) har 12mm bolter har V6 og 2,2T 14mm bolter Det har vel mere med spindelen og alt det der å gjøre isåfall da..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 15, 2005 Brock B1 med ET13 i inpress i dim 8,5x17" er det som er tøffest/finest på denne bilen mener jeg.. Er vel en her inne som har det? 19" på Coupe må da se unødvendig stort ut? Mvh Geir ja, jeg er helt enig med deg, 19" er alt for stort! det ser rett og slett bare ikke bra ut! men det er jo smak og behag da, men er jo en fordel at bilen ikke blir ødelagt og at den er god å kjøre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 15, 2005 19" på Coupe må da se unødvendig stort ut? Skulle tro det jeg og, men faktisk så ble det - avhenger kanskje av felg - ikke så ille. Bilen det er snakk om GÅR godt, og så jo enda mer racerbil ut med slike motorsport felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 17, 2005 Jeg har 235 dekk på 8,5" felg... Senka 30! Fortsatt "go" plass igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 17, 2005 Jeg har 235 dekk på 8,5" felg... Senka 30!Fortsatt "go" plass igjen 18 eller 19? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...