#1 Skrevet Mai 3, 2013 Noen som har en liggende å slenge, jakter etter en billig 112hk ECU til 1P motoren min hvis noen har liggende som de vil bli kvitt. Frykter jeg må skifte reg reim før den tas i bruk så ikke noe stort hastverk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 3, 2013 Noen som har en liggende å slenge, jakter etter en billig 112hk ECU til 1P motoren min hvis noen har liggende som de vil bli kvitt. Frykter jeg må skifte reg reim før den tas i bruk så ikke noe stort hastverk. Er 107hk i gti med digifant. Denne motoren sitter også i passat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 3, 2013 1.8 GTi Combi-coupé 112 08.82-12.83 DX, JJ 1.8 GTi Combi-coupé 112 08.83-10.91 DX, PB, EV, GZ I beg to differ Skal være 112hk GTI der ute som jeg jakter på Venter nå på delenummeret på en ECU som trolig blir handlet forutsatt at den stemmer ;-) PB er den vanligste motorkoden man tar ECUen fra =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 3, 2013 dx,ev og gz er k-jetronic. pb er som du sier 112, men det er vel pf 107hk som er levert i gti 88-91 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 3, 2013 hmm, sier meg ikke så mye egentlig... Det er PB og PF som er digifant? DVS som er samme som jeg har på min 1P motor? K-jetronic er annet system og funker ikke på 1P motor med digifant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 4, 2013 Var bare k-jetronic han hadde liggende han jeg snakket med, så trenger fortsatt med andre ord. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...