Anbefalte innlegg

Noen som har en liggende å slenge, jakter etter en billig 112hk ECU til 1P motoren min hvis noen har liggende som de vil bli kvitt. Frykter jeg må skifte reg reim før den tas i bruk så ikke noe stort hastverk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har en liggende å slenge, jakter etter en billig 112hk ECU til 1P motoren min hvis noen har liggende som de vil bli kvitt. Frykter jeg må skifte reg reim før den tas i bruk så ikke noe stort hastverk.

 

Er 107hk i gti med digifant. Denne motoren sitter også i passat. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1.8 GTi Combi-coupé 112 08.82-12.83 DX, JJ

1.8 GTi Combi-coupé 112 08.83-10.91 DX, PB, EV, GZ

 

I beg to differ :P Skal være 112hk GTI der ute som jeg jakter på :P Venter nå på delenummeret på en ECU som trolig blir handlet forutsatt at den stemmer ;-) PB er den vanligste motorkoden man tar ECUen fra =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dx,ev og gz er k-jetronic.

pb er som du sier 112, men det er vel pf 107hk som er levert i gti 88-91

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, sier meg ikke så mye egentlig... Det er PB og PF som er digifant? DVS som er samme som jeg har på min 1P motor?

 

K-jetronic er annet system og funker ikke på 1P motor med digifant?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var bare k-jetronic han hadde liggende han jeg snakket med, så trenger fortsatt med andre ord.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.