#1 Skrevet Mai 3, 2013 Hei ! Lurer på om noen vet hvor jeg kan få tak i en ny hallgiver til min 2.6 ABC motor ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 4, 2013 Møller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 5, 2013 Regnet med jeg måtte dit til slutt, ja ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 6, 2013 Spør så om noe må gjøres med kammene med tanke på å låse dem eller noe, har ikke vært borti noe slikt før. Kan den bare demonteres og erstattes ? Noe annet som må demonteres for å gjøre det ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 6, 2013 Er bare å skru den ut\bytte og skru inn igjen. Sitter bak høyre toppdeksel sett forfra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 6, 2013 Takk for svar , dette får vi til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...