Speedometer problemer på s2 aby

Anbefalte innlegg

Speedometeret har sluttet å fungere.Det som det startet med ått nåla fjuske,gikk opp og ned.No går den ikke i det hele tatt.Har prøvet på bytte giver på gearkassen ifra en 5 trinns kasse uten noe hell.

Harald

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlig kontakt i instrumentet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har opplevd at d kan begynne å flasse under viseren som gjør at den kiler seg, ser det nesten ikke før du har tatt av viseren

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Typisk feil ved dårig kontakt i instrumentpanel, er som regel de 'pinnene' som går gjennom kretskortet som har dårlig kontakt. Demonter og monter igjen så fungerer det sikkert.

KontaktpunkterinstrpanelAudi805.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal få skjekket dette:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har lodda opp hele mitt speedo, har ikke hatt problemer siden.

Så når jeg lodda det at det var mange loddinger som var sprekt. Derfor, gitt riktig varme, blir det dårlig kontakt

hvis du ikke vil gjøre dette og heller har lyst på nytt speedo så kan jeg iskkert kjøpe ditt ødelagte for 300 ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt ikke fått igang speedometeret.Har prøvd å bytte instrument,l.nett til giver på kassa og giver i kassa uten hell.Noen forslag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ehh.. du har sjekka om speedo har strøm? Vet at enkelte tilfeller av gåen tenningsbryter kan gjøre at du får problemer med speedo, men da vil også andre ting ikke funke.. husker ikke hva men tror det er lys på knapper o.l. som ikke vil fungere

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde en bil med samme utstyr som e bytta delene ifra.Er det noe i gearkassa som kan lage prakk?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde en bil med samme utstyr som e bytta delene ifra.Er det noe i gearkassa som kan lage prakk?

Giveren i kassa evt? Ikke sensoren, men giverhjulet som sitter på diffen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.