#1 Skrevet Mai 3, 2013 Hei.. Da har jeg bestemt meg for å selge unna 4 stk. RS 4 type 2 19" da dem bare ligger og støver ned i garagen. Felgene er noe kantkjørt av tidligere eier og Dekkene er utslitt. sitter nå 235.35.19 på de. Bilder kommer på søndag da dem blir tatt frem og vasket. Pris 1500 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 3, 2013 Bilder ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 3, 2013 ET? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 3, 2013 (endret) Bilder kommer på søndag når de har blitt vasket.! mener at det var 45, har sitti på en A4 b8. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 4, 2013 Er de mye kantkjørt? Vet du om det er noe kast i de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 4, 2013 Orginale Audi? Bredde? Er de orginale tar jeg de! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 5, 2013 de er ikke mye kant kjørt og felgene har vært i bruk de siste sessongene så skal ikke være kast i de. skal ta flere bilder idag.! ja de er orginale Audi felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 5, 2013 noen bilder av felgene ET er 43 og bredde er 8,5" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 5, 2013 Noen Til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 5, 2013 Tar de jeg, send meg PM med kontonr! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 6, 2013 Byr 2000 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 6, 2013 de er nå solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...