Anbefalte innlegg

Har testa med 2 forskjellige ECU ja :S einaste eg kjeme på som eg ikkje har sjekka no er knock sensoren og prøvd med anna lambda, men er det nåken av desse som kan forårsake desse symptoma?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Banke sensor trekker tenningen.

Sjekket bensinfilteret?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay, skifta bensinfilter ja. Men bilen blei mykje bedre etter at eg justerte tenninga, so no kan eg dra den ut på turtall på flat mark(men merker litt at den holder igjen), men i oppoverbakke og nedoverbakke er den ikkje bedre, håper dette er informasjon som kan lede til ei løysning?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du justerbart kamdrev siden du har kvassere kam?

Sjekket registeret?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen begyndte på denne måten før eg fekk kvasskam, men er ikkje justerbart kamdrev på den, og har skifta/kontrollert regreima.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ENDELIG har eg funne feilen, litt flaut, men det var bensinlekkasje på slangen som går inn på fuelrailen på den sida mot girkassa, det betyr at eg har kjøyrt med altfor mager blanding då? Er det mulig at motoren har tatt skade av dette? Den går som eit skudd no iallefall!! :) Ellers tusen takk for alle innspel eg har fått her på tråden :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fare for motorbrann i hvertfall

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.