Noen bilder fra Golfen i byen.

Anbefalte innlegg

Upolert og møkkete, men fint vær da:

min VR6 Rådhuset3.JPG

min VR6 Rådhuset2.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tok et par til, da jeg først holdt på:

min VR6 Rådhuset4.JPG

min VR6 Rådhuset.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble tøft med Porsche-hjul !!! Fikk du orden den på den ulyden ??? Fant du ut hva det var ?? Få den litt lavere nå så blir enda bedre : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble tøft med Porsche-hjul !!! Fikk du orden den på den ulyden ??? Fant du ut hva det var ?? Få den litt lavere nå så blir enda bedre : ja :

Har slipt litt på hjulboltene, så det er ikke så mye lyd nå. Men det er noe der enda. Slipte litt forsiktig, så jeg må nok ta litt til.

Lavere? Bor i Oslo, så det gidder jeg ikke. Hverdagsbil, og den skal kunne brukes.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke den Golfen din bare en vanlig leppe og ikke Vr6 leppe ??? Eller kom nyere Golfer kun med den typen der ? Kledde iallfall felgene meget godt synes jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke den Golfen din bare en vanlig leppe og ikke Vr6 leppe ??? Eller kom nyere Golfer kun med den typen der ? Kledde iallfall felgene meget godt synes jeg.

Fra 1995 kuttet de ut VR6 leppe. Ser ikke så bra ut, men mere paraktisk.

Takker for svar Pål. De ser bedre ut når man kommer nærmere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vart bra det der Kristian!Det var boltene ja?For lav bil er en H.......plage.Sorry til dere low riders,men hva er morsomt med å legge igjen halve understellet eller plastikken når dere møter en hump på over 5cm.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vart bra det der Kristian!Det var boltene ja?For lav bil er en H.......plage.Sorry til dere low riders,men hva er morsomt med å legge igjen halve understellet eller plastikken når dere møter en hump på over 5cm.

Vanesak;) Jeg bor nord i landet, der veiene er dårlige og snømengden stor, ikke noe problem..

Lekre felger Kristian.. Men, få deg en annen front leppe, bilen blir mye penere med vr6 leppa:)

Hvor har du kjøpt pedal dekslene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pedalene er orginal VAG vare. Orginal pedaler til Golf R32.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne var NICE!!!:cool:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne var skikkelig fin!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette så bra ut Kristian:) Blei veldig bra det siste bildet opp mot baksiden av rådhuset.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette så bra ut Kristian:) Blei veldig bra det siste bildet opp mot baksiden av rådhuset.

Takker. Den skal hel lakkeres i orginal farge, og det kommer ny eksos. "Komplett"

Og endel timer med pussing under panseret før jeg sier meg fornøyd.

Er jo en bruksbil, ingen utstillingsdukke som ikke kan kjøres.

Men det er morro å holde på å gnu da:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Seeevære felger Kristian!Har altmene hatt litt sansen for Porsche felger

Syns ikke du skal senke no mer heller

God tur forresten-gatebil blir moro!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Porsche felger er alltid en slager på mk3 :tilber:

Og for ikke å snakke om det lekkre interiøret.... *misunnelse*

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det lov å kjøre der? :confused: trodde f. nansensplass var stengt for biler jeg nå

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

F. Nansen plass er fullt kjørbar. Butikkene la ned veto pga kundetap da trafikken ble omdirigert. Du kommer bare ikke inn via Stortingsgaten. Personlig prover jeg å unngå F.Nansen. Må jo skru sammen bilen på nytt etter en runde rundt rådhuset.

Bilen ble fin forresten Kristian : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.