Hvordan koble for å få lyd i høyttalere i bakdør? - Audi S6

Anbefalte innlegg

Hallois..

Det er sikkert noen her som har satt inn uorg. spiller i de bilene og fått det samme problemet, har forøvrig kjøpt sånn ekstra kabelsett med de riktige koblinspungtene ,men uten hell.. er fortsatt like døtt der bak...hører det klikker når jeg tar frahverandre den kabel son skal ha strøm.

Audi s6 1995 mod

ER DET NOEN SOM VET DETTE..??

mvh Christer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanlige høyttalere eller bose?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanlige høyttalere

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekket instillinger på spilleren? Hvilken kabel er det som skal ha strøm? Hvis du kunne tatt bilder, så hadde det vært enklere å hjelpe. Evt. så kan du ta deg en tur opp til Rena, så kan jeg se på det. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper den her da eg har mykje det samme problemet på same modell, har vert hos ICE audio som har prøvd sette inn alle mulige kabeloverganger bak da det ligg ein original forsterker til høgtalere i dørene bak, Vi fekk lyd til slutt, men det var så lavt at det ikkje var vits da det nesten berre blei skurring. Prøvde fade lyden bakover, men det blei så lavt at han konkluderete med at dei måtte vere sprengt, men dei fungerte fint då eg hadde gamlespilleren i.

litt kedelig og måtte legge kabler direkte når det er god nok lyd originalt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.