Anbefalte innlegg

Når man først og fremst skal betale for å sitte på med noen så velger man ikke en Prius :P

Dere hører nok ifra meg hvis eg engang i framtiden velger å ta taxi (med stil) ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så denne tidligere i uken ved Lagunen. Fet taxi :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører du i morgen kveld/natt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Feet taxi!! men for nyskjerrighetens skyld. Kjører dere med samme ratene på denne som en "ordinær" taxi eller ? (har full forståelse om dere må ha høyere rater på denne en på en annen til 1/4 av prisen altså ) men bare lurte :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Relativt fet Taxi! Hvordan er takst her da, kontra herren med kule-trekk på setet og mercedes fra nitten to-og nitti?

Edit: Så at en var hakket før meg, men jeg lar den stå jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke dyreste og heller ikke det billigste på markedet i Bergen, bilen går 24/7 så det er bare til å ringe eller sms når klar! Helst forhåndsbestillinger så vi kan være der presis :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor i Bergen kjører dere da? Kan jeg f.eks bestille dere fra Sandsli til Flesland på en søndagskveld?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder oss stort sett i lysløypen mellom flesland-sentrum og nærområdene rundt her, og det går helt fint å bestille en søndagskveld til flesland ja! Holder på å utvikle en hjemmeside med bestillings løsninger nå så blir litt enklere enn å ringe direkte til bilen.. Holder også på å få inn flere biler så skal ha dekning for alle kjøreområdene vi har hele tiden! Håper på å få en til A8 i drift innen 1 juli og flere greie biler og nye løyvehavere utover høsten :)

Sjekk ut facebook siden vår som nettopp er kommet opp og trykk gjerne liker på den også!! :D

https://www.facebook.com/supertaxi.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde å ringe/sms til nr i første post, men ingen svar, så da ble det Bergen Taxi :( Har dere noe nr til sentral?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.