#1 Skrevet Mai 4, 2013 Nå har nye "kontoret" vært på veien en uke og det er utelukkende gode tilbakemeldinger:) Hvis du vil kjøre med byens feteste taxi med byens feteste sjåfører ring oss på 41010764 og bestill oss 24/7! http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=10002074 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 4, 2013 Nå har nye "kontoret" vært på veien en uke og det er utelukkende gode tilbakemeldinger:) Hvis du vil kjøre med byens feteste taxi med byens feteste sjåfører ring oss på 41010764 og bestill oss 24/7! http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=10002074 Konge!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 4, 2013 Når man først og fremst skal betale for å sitte på med noen så velger man ikke en Prius Dere hører nok ifra meg hvis eg engang i framtiden velger å ta taxi (med stil) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 4, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 5, 2013 Så denne tidligere i uken ved Lagunen. Fet taxi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 16, 2013 Kjører du i morgen kveld/natt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 16, 2013 Feet taxi!! men for nyskjerrighetens skyld. Kjører dere med samme ratene på denne som en "ordinær" taxi eller ? (har full forståelse om dere må ha høyere rater på denne en på en annen til 1/4 av prisen altså ) men bare lurte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 16, 2013 Relativt fet Taxi! Hvordan er takst her da, kontra herren med kule-trekk på setet og mercedes fra nitten to-og nitti? Edit: Så at en var hakket før meg, men jeg lar den stå jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 20, 2013 Ikke dyreste og heller ikke det billigste på markedet i Bergen, bilen går 24/7 så det er bare til å ringe eller sms når klar! Helst forhåndsbestillinger så vi kan være der presis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 25, 2013 Hvor i Bergen kjører dere da? Kan jeg f.eks bestille dere fra Sandsli til Flesland på en søndagskveld? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 5, 2013 Holder oss stort sett i lysløypen mellom flesland-sentrum og nærområdene rundt her, og det går helt fint å bestille en søndagskveld til flesland ja! Holder på å utvikle en hjemmeside med bestillings løsninger nå så blir litt enklere enn å ringe direkte til bilen.. Holder også på å få inn flere biler så skal ha dekning for alle kjøreområdene vi har hele tiden! Håper på å få en til A8 i drift innen 1 juli og flere greie biler og nye løyvehavere utover høsten Sjekk ut facebook siden vår som nettopp er kommet opp og trykk gjerne liker på den også!! https://www.facebook.com/supertaxi.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 4, 2013 Prøvde å ringe/sms til nr i første post, men ingen svar, så da ble det Bergen Taxi Har dere noe nr til sentral? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...