#1 Skrevet Mai 14, 2005 Hva er normal levetid på foringene og hvordan merker en egentlig at de er gåne? Skal montere nye dempere/fjærer på Golfen så derfor jeg lurer om jeg bør/må bytte foringer med det samme.. Er det mye ekstra arbeid og hva koster det for vanlige foringer? (skal ikke ha noe superduper greier som gjør bilen fryktelig stiv og ukomfortabel) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 16, 2005 Er det virkelig ingen som kan svare på dette spørsmålet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 16, 2005 Tror ikke det er noen tommelfingerregel for hvor lenge de holder. Måten og kontrollere de på er å jekke opp bilen og bruke f.eks. et brekkjern for å se hvor mye foringene gir seg. Hvis du bytte dempere og fjærer ville jeg skiftet foringer samtidig. Med stivere fjærer og dempere vil de originale foringene bli utsatt for større belastninger og dermed ikke holde like godt. Jeg ville skiftet til polyurethanforinger samtidig, alternativt originale, men de er sikkert dyrere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 17, 2005 Noen som veit om hvor man får tak i "sports" og bedre forringer enn std til S4 1992 modell ??? Har sjekket flere steder både her i norge og utlandet, men finner ingen Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 17, 2005 eventuelt til 200 også..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...