Fjær bak, Audi A4 Cabrio Fått feil type eller kan de se forskjellige ut?

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt ny fjær til cabben på Møller, og han var veldig sikker på at jeg skulle få riktig, så han sjekket tre ganger i forhold til chassisnummer.

Allikevel føler jeg at fjæra ikke er helt riktig, siden den gamle var tykkere og hadde større diameter. Jeg ser at den mindre diameteren kan gjøre opp for tykkere/lengre fjærstål, men synes det er rart uansett!

Jeg tror nok ikke jeg vil merke store forskjellen siden jeg ikke fant ut at fjæra hadde røket før jeg byttet til sommerdekk, men synes det var vel stor forskjell i diameter og tykkelse..

Fjærene har like mange turn 'avfjæret', men den nye er en drøy mm tynnere og med annen merking.

Original: blå + 3 grønne firkanter, ny: hvit + gul prikk.

Skal jeg bare sette på den nye fjæra? Litt usikker på om jeg tross alt har fått riktig!?!

På forhånd takk for all hjelp! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Smækka på fjæra, og bilen ble veldig bra. Merker i hvertfall ikke noe over humpene! Nesten lik høyde fra hjulbue til nav på begge sider, regner med at det jevner seg en mm eller to.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.