Anbefalte innlegg

Selger brukt ratt fra golf 2010

Delenr 5c0 419 091 kusz

Mulig dette passer flere biler?

Selges høystbydende over 1000kr + event frakt.

 

ImageUploadedByTapatalk1367766247.453453.jpg

 

ImageUploadedByTapatalk1367766347.952408.jpg

 

ImageUploadedByTapatalk1367766369.369381.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer det på Golf V? Og passer airbagen fra orignalt rattet i golf v i dette rattet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rattet passer til alle VWer 2005+ også er mulig å koble til multifunksjon til alle modeler og passer bare org. airbag . :)

 

Har airbag hvis noen vil ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rattet passer til alle VWer 2005+ også er mulig å koble til multifunksjon til alle modeler og passer bare org. airbag . :)

 

Har airbag hvis noen vil ;)

 

Men passer den 2004 Golf V? Og airbagen vil passe? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja den passer og til golf V . Airbagen min passer ikke din :) har du multiratt nå? Fordi hvis nei, så du må bytte rattmodul og

 

Men alt er enkelt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye skal du ha for airbag Thomas? Jeg er intr i rattet om ikke airbagen er for dyr.

 

Har en 2009 Passat med multifunksjon, men jeg må vel ha ny rattstammeelektronikk også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal ha 1900kr + frakt for airbagen med MF ledningsnett, nei hvis du har MF ratt nå og cruisecontroll så du trenger ikke ny rattmodul. Kanskje bare kode det på nytt, fordi rattet har mer knapper

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva blir det til Kristian ? Blir det oppdatering av bilen din? :) Er ikke sikker på hva som skal til for å bruke rattet i din bil men virker som at Mr Kovac har greie på det.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei beklager. 1000 for ratt + 1900 for airbag. Da nærmer man seg komplett gti ratt med flat bunn. Det ligger på 4-4,5 så da sparer jeg nok heller litt til og kjøper det isteden.

 

Dette må være midt i blinken for alle med samme rattet uten mf, da kan de bare bruke eksisterende airbag og det blir da en billig oppgradering til mf ratt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selges høystbydende over 500kr + frakt! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.