#1 Skrevet Mai 5, 2013 På vei hjem i dag sto det en svart Audi å blinket blått i bjørndalskrysset. En sort A4 stasj, og ut fra reg nr (VH 26818) ser det ut til å være en 2.0TFSi Quattro. Lurte på om jeg skulle stoppe å spørre om de ville ha klubbplater. Men da har de i alle fall kommet seg opp et stykke fra 850/v70'ene og Passaten. (selv om 3.2 passaten nok også er helt ok. ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 5, 2013 Fikk du ikke knipsa et bilde da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 5, 2013 Nei, rakk ikke det. Dessuten er det jo ikke lov å operere mobil mens man kjører bil. :-) Men den hadde veldig mørke sota ruter. Mørkere en orginalt så det ut som. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 5, 2013 Så denne i dag ved Samfundet med blå lys. Så nesten ut som den hadde klubbplater Er jo ikke så mange plater med like lang tekst som klubbplatene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 5, 2013 hater sivile politibiler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 5, 2013 Observerte VW Passaten tidligere i helga, sort variant (stasj) med dobbel eksos. Regnr VH48052. Oppdaga den ved en tilfeldighet da bussen kjørte forbi og en la merke til i overkant mye radioutstyr på dashbordet Hvilket karrosseri er Audien, B8? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 5, 2013 Det går en B8 som sivilbil vet jeg, dog den er ikke vanskelig å gjennomskue for de som er kjent med Audi A4 B8. Jeg så på laaaang avstand at det var noe "rart" med bilen når jeg passerte den på motorveien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 5, 2013 De har 2 stk Audi A4 2.0TQ B8 i sivilbil utgave her i trøndelag, vanligvis en som går i sør og en som går i nord! Stemmer også det med Passaten, du har VH48052(mørk grå, ikke metalic farge) og VH48053(Sølv farge), dette er de to siste sivile Passatene i Trøndelag. Disse kan lett kjennes igjen på ekstra lys i fronten(2 bøtter) og "kjøreskole speil" montert på de normale sidespeilene! Disse 2 har ikke montert kamera i bilene, men utstyr for å ta snittfart din har de! De 2 Audiene derimot har kamera montert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 5, 2013 den svarte Audi A4'n bruke å stå ganske så ofte på toppen i okstadbakken når man ska ned te byen ifra tiller. sjett den maaang gang der så kan vær obs der å. spesielt sent på kveldan den bruke å stå der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 6, 2013 kan være litt vanskelig å se at det er sivil den svarte audien, så vidt jeg så så har den ikke noen typiske tegn på at det er sivil, ikke noe ekstra speil og lys osv. Men for noen som er litt mere en snittet interresert i slike ting er det ikke noe problem å se. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 6, 2013 Det skal iallefall være en Audi stv med klubbplater! Mener å ha solgt to stk til en fyr med en sånn bil!! Men "GUTTER", det er bare å kjøre som folk og heller fræse i vei på de mange Banetreffene som arrangeres årlig. Skal visst være et treff nå i helgen på Lånke. Er litt usikker på hvem som får kjøre der, men dere skjønner!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 6, 2013 UP har brukt Audi i en del år, første jeg så var en 2005 modell 2,0T som gikk i Vestfold og Agderfylkene. De kjører det som råkjørere mest kjører, BMW, MB og Audi i tillegg til VW og noen Volvoer som fortsatt går i tjeneste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 6, 2013 UP har brukt Audi i en del år, første jeg så var en 2005 modell 2,0T som gikk i Vestfold og Agderfylkene. De kjører det som råkjørere mest kjører, BMW, MB og Audi i tillegg til VW og noen Volvoer som fortsatt går i tjeneste. Stemmer. Naboen min da jeg bodde i Drøbak for noen år tilbake, kjørte sort B7 T/Q Avant, med Chelsea FC i bakruta... Den prøvde å "fremprovosere" meg ved Tusenfryd da jeg hadde B7 S-line, men jeg kjente den igjen selv om noen andre enn naboen min kjørte den den gangen. Men som Jann Gunnar skriver over, er det jo bare å kjøre som folk på landeveien:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 7, 2013 Jada, det er det Ene BMW Touringen jeg har sett som går litt på E18 sør for Oslo og inn i Vestfold hadde den gang solgardin med sugekopp med Ole Brumm på i sidebakrutene og "I Sett en S60 med sånn streamer med reklame for en fotballkamp i bakruta og type VIF - Brann lørdag kl 19 ish.. Så de er kreative gitt Den svarte PP reggede A4'n (B7) som jeg snakket om over her er det lenge siden jeg har sett men en B8 ble observert i Østfold i dag av en kompis. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 7, 2013 Den sorte PP registrerte B7en har jeg "hilst" på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 7, 2013 (endret) Den sorte PP registrerte B7en har jeg "hilst" på Hvorfor er jeg ikke overrasket Ble resultatet av det?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 7, 2013 Hvorfor er jeg ikke overrasket Ble resultatet av det?! 6500,- og et par prikker... Av ca 1000km den dagen kjørte jeg kanskje 20min, så skjebnen hater meg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 9, 2013 Vell, ble stoppa av en Audi på dovre en gang, 2008 mener jeg. Vell og merke ikke jeg som kjørte, men vi lå i 220, og politiet tok igjen oss. På filmen så stoppen fartsmålingen på 247. Den var iallefall utstyrt med noe mer enn 2.0 TDI 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 9, 2013 Den PP registrerte B7en som tok meg var en 2.0TFSi med 220hk ifølge betjenten. Dette var i Østerdalen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 9, 2013 Vell, ble stoppa av en Audi på dovre en gang, 2008 mener jeg. Vell og merke ikke jeg som kjørte, men vi lå i 220, og politiet tok igjen oss. På filmen så stoppen fartsmålingen på 247. Den var iallefall utstyrt med noe mer enn 2.0 TDI Takke dere for fotobokser og snittmåling der nå da Det var nok 2.0TSI +++ i den ja, den tok en jeg kjenner på motorsykkel igjennom Nordbytunnelen i en fart godt over 200km/t. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 9, 2013 Kjørte forbi meg igår den svarte b8'n i hunnjer å hælvett ned okstadbakken igår kveld. Litt farlig kjøring vil e si når dem kjøre sikk sakk gjennom en del bila i så stor fart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...