#1 Skrevet Mai 6, 2013 Etter jeg flushet kjølsystemet i går har viften begynt å stå på hele tiden. Den stopper hvis jeg tar av stikket på tempføleren på radiator. Er det slik å forstå at det må tolkes dithen at termobryteren på radiator er gåen, eller finnes det andre ting som kan få vifte til å slå inn? Merkelig at det skulle komme akkurat når jeg byttet kjøleveske og tok en vask. Gjelder Quattro 84modell med wr motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 6, 2013 Det er nok den termobryteren i radiatoren som er defekt. Kan jo gi et forsøk med electro clean i kontakten før du prøver å bytte den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 6, 2013 Takk, da bare bytter jeg den. Kontakten er fin og jeg har pusset over stikket bare for å være sikker. Ser ut som man får den på mekonomen til den nette sum av kr 139 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 7, 2013 Disse er tydeligvis forbruksvare, har byttet to ganger på cabben.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 11, 2013 Kan oppdatere, bryteren var feilen og nå blir vifta regulert som den aldri har blitt regulert før. Ordnung muss sein 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...