#1 Skrevet Mai 6, 2013 Heisann.. Jeg satt på sommerdekk i går, og i dag når jeg skulle på jobb så var det en fryktelig knirkelyd når jeg svingte når jeg sto stille og kjørte i sagte fart. Har ikke fått lokalisert lyden enda. Men hørtes ut som den kom fra midten av bilen foran. Styresnekka? Begynner å bli rimelig lei den bilen nå. Alltid noe galt med den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 6, 2013 Nedre bærearmer kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 6, 2013 Lukter multiknirk Har litt knirk sjøl, og der vet jeg at ene øvre armen er dårlig hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 6, 2013 Er nok ikke bærearmene, siden alt er bytta for ca mnd siden. Lyden kommer fra midten av bilen, bak motoren lissom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 6, 2013 kan være lager i toppen av dempertårn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 6, 2013 Ja, kan være det.. Men som sagt hørtes ut som det kom fra tannstanga. Er ikke noe smørenipler der? En anna ting var at lyden var borte når jeg kjørte hjem fra jobb. Men ja, kan være fjærbeinlageret. Vet at begge endeleddene mine er slitt.. men skal ikke komme "knirke/knake" lyd fra de, er mer "klunke" lyd. Sku ha bytta de og, men fikk ikke løsna di når jeg bytta alt av bærearmer. Må ha tak i det indre styreleddet og. Siden jeg ikke fikk skrudd ut endeleddet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...