#1 Skrevet Mai 14, 2005 noen som vet hvor jeg kan få tak i et skilt som jeg bare kan montere over det originale? tenkte på når jeg skal ha bilen på utstilling å sånn. skal jo se bra ut... og noen som har noen forslag på hva som kan stå på det skiltet? har bare kommet på A3 og Silverine.... vil gjerne høre masse forslag her, mine forslag er så kjedelige. bilen min vil se slik ut: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 14, 2005 og noen som har noen forslag på hva som kan stå på det skiltet? har bare kommet på A3 og Silverine.... vil gjerne høre masse forslag her, mine forslag er så kjedelige. Det betyr dårlig lykke å kjøre en bil som ikke er døpt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 14, 2005 http://www.germanplates.com/ Velg 'GERMAN PLATES' og 'plain white oldstyle plate'. Det er flere i klubben som har kjøpt de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 14, 2005 http://www.germanplates.com/Velg 'GERMAN PLATES' og 'plain white oldstyle plate'. Det er flere i klubben som har kjøpt de. Og de er veeldig fine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 14, 2005 kan man velge hva de skal skrive på skilta da.....? noen som har noen forslag eller? finner ikke på no kult her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 14, 2005 kan man velge hva de skal skrive på skilta da.....? noen som har noen forslag eller? finner ikke på no kult her Her er det fritt frem. Bare fantasien som stopper deg her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 14, 2005 fantasien ser ut til å ha stoppa allerede..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 14, 2005 Her er det fritt frem. Bare fantasien som stopper deg her. Hmm... Nice... må nokk ha meg noe sånt jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 17, 2005 Hva kommer prisen på, om en skal kjøpe skilter herfra? Pris med frakt og alt sammen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 17, 2005 Hva kommer prisen på, om en skal kjøpe skilter herfra? Pris med frakt og alt sammen? De kom på ca 55 dollar = 350,- inkl. frakt. Ca en ukes leveringstid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...