Anbefalte innlegg

noen som vet hvor jeg kan få tak i et skilt som jeg bare kan montere over det originale? tenkte på når jeg skal ha bilen på utstilling å sånn. skal jo se bra ut...

 

og noen som har noen forslag på hva som kan stå på det skiltet? har bare kommet på A3 og Silverine.... vil gjerne høre masse forslag her, mine forslag er så kjedelige. bilen min vil se slik ut:

A3_0503-3.jpg

A3_0503-2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og noen som har noen forslag på hva som kan stå på det skiltet? har bare kommet på A3 og Silverine.... vil gjerne høre masse forslag her, mine forslag er så kjedelige.

Det betyr dårlig lykke å kjøre en bil som ikke er døpt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.germanplates.com/

Velg 'GERMAN PLATES' og 'plain white oldstyle plate'. Det er flere i klubben som har kjøpt de.

 

 

Og de er veeldig fine : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan man velge hva de skal skrive på skilta da.....? noen som har noen forslag eller? finner ikke på no kult her

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan man velge hva de skal skrive på skilta da.....? noen som har noen forslag eller? finner ikke på no kult her

 

Her er det fritt frem. Bare fantasien som stopper deg her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fantasien ser ut til å ha stoppa allerede.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er det fritt frem. Bare fantasien som stopper deg her.

Hmm... Nice... må nokk ha meg noe sånt jeg også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva kommer prisen på, om en skal kjøpe skilter herfra? Pris med frakt og alt sammen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva kommer prisen på, om en skal kjøpe skilter herfra? Pris med frakt og alt sammen?

 

De kom på ca 55 dollar = 350,- inkl. frakt. Ca en ukes leveringstid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.