#1 Skrevet Mai 6, 2013 (endret) Jeg trenger hjelp/tips om hva dette kan være. Når jeg står stille eller kjører sakte så kommer det en suselyd når jeg svinger og gir gass samtidig.. Jeg har sjekket om det lekker noe, men kunne ikke se noe på felgen ihvertfall. Bilen er en A4 1.8TQ 05 mod. Bilen har for øvrig nettopp vært på service med sjekk av bremser !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 8, 2013 Første som slo meg var den berømte ulingen til en utslitt servopumpe med litt motstand og turtall=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 8, 2013 Kan også være et slitt reimhjulslager, jeg ble rundtlurt og trodde det var servopumpen som var gåen Men da var lageret til reimhjulet på motorviften på tur til og ryke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 12, 2013 Ahh.. Det har jeg ihvertfall ikke tenkt på.. Da skal jeg få sjekket det så fort som mulig.. Litt merkelig at det kom rett etter at bilen har vært på service med utvidet bremse service hos Møller Takk for svar da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...